Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 18 in /home/sitezaferanooi/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
قیمت هر کیلو زعفران خشک در نمایندگی های فروش - زعفران ایران

قیمت هر کیلو زعفران خشک در نمایندگی های فروش

قیمت هر کیلو زعفران خشک بستگی به عوامل مختلفی دارد، عواملی همچون کیفیت زعفران تولیدی، نوع آن، بسته بندی و ….، که مشتاقان خرید زعفران می توانند با مراجعه به نمایندگی های فروش با قیمتی مناسب، زعفران خود را خریداری کنند.قیمت هر کیلو زعفران خشک در نمایندگی های فروش

زعفران خشک درجه یک را از کجا می توان یافت؟

زعفران خشک درجه یک را از کجا می توان یافت؟زعفران خشک را می توان در اکثر فروشگاه ها و نمایندگی های فروش سراسر کشور پیدا کرد.

استان خراسان و به ویژه شهر قائنات تولید کننده عمده زعفران نظیر زعفران ممتاز قائنات اصل در کشور هستند، که بخش عمده ایی از زعفران تولیدی در این استان خشک می شود و برای عرضه به سایر استان های کشور فرستاده می شود.

فروشندگان زعفران خشک با کیفیت در مشهد

فروشندگان زعفران خشک با کیفیت در مشهدزعفران علاوه بر اینکه چاشنی خوشمزه و خوش رنگ برای غذا های ایرانی است، دارای خاصیت های دارویی فراوان است، زعفران مقدار زیادی ویتامین ‌‌‌‌سی در خود دارد که این برای سلامت بدن انسان می تواند بسیار مهم باشد.

زعفران دارای خواص ضد افسردگی، ضد سرطان وخواص زیاد دیگری است که حتی مصرف آن می تواند تضمین کننده سلامت قلب باشد.

استان خراسان و شهر مشهد که خود تولید کننده عمده زعفران در کشور و جهان هستند، دارای نمایندگی های متعدد فروش زعفران هستند، که در این نمایندگی ها زعفران كيلويي و گرمی با قیمت عمده به فروش می رسند.

قیمت روز هر کیلو زعفران خشک در بازار ایران

قیمت روز هر کیلو زعفران خشک در بازار ایرانقیمت زعفران همچون زعفران نگین درجه یک امروز در بازار کشور بستگی به نوع و کیفیت آن دارد و حتی بسته بندی نیز در قیمت نهایی آن تاثیر گذار است.

زعفران تولیدی کشور ما به چندین کشور دیگر نیز صادر می شود، برای مثال کشور اسپانیا زعفران صادراتی ایران را بسته بندی می کند و آن را با قیمت بیشتری به بازار های جهانی عرضه می کند.

نوع زعفران نیز در قیمت آن تاثیر می گذارد، همچنین وزن و قیمت زعفران گرمی و مثقالی تعیین می شود. 


قیمت زعفران در اروپا با قیمت زعفران در بازار های داخلی متفاوت است، زیرا در کشور های اروپایی زعفران های وارداتی را به شکل های مختلف بسته بندی می کنند و از زعفران مشتقات زیادی تولید می کنند و این اعمال بر روی قیمت نهایی محصول اثر می گذارد و به همین دلیل قیمت زعفران های بسته بندی وارداتی به کشور بیش از قیمت زعفران فله است.

مراکز فروش زعفران خشک اعلا در تهران

مراکز فروش زعفران خشک اعلا در تهراناستان خراسان به عنوان قطب تولید زعفران در کشور، زعفران های تولیدی و مشتقات آن را به سایر استان های کشور و به ویژه شهر تهران ارسال می کنند و در تهران دارای مراکز فروش گسترده ای است که این طلای سرخ را با قیمت مناسب و بدون واسطه به دست مشتریان می رسانند.

مشتریان می توانند زعفران مورد نیاز خود را از نمایندگی های مجاز خراسان به ویژه شهر قائنات در تهران خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما