Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 12 in /home/sitezaferanooi/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
کشورهای خریدار زعفران ایران با بهترین قیمت - زعفران ایران

کشورهای خریدار زعفران ایران با بهترین قیمت

زعفران ادویه ای طبیعی است که آن را طلای قرمز می نامند. به دلیل کیفیت و طعم و بوی دلپذیر آن در سطح جهانی طرفداران زیادی دارد. ایران ۸۰ درصد زعفران جهان را به خود اختصاص داده که نقش مهمی در صادرات و اشتغال زایی دارد. زعفران محصولی استراتژیک است که در بازارهای بین المللی خرید و فروش و بازاریابی آن زیاد می باشد. همچنین کشورهای خریدار زعفران ایران شامل کشوهای متقاضی اروپایی و خاورمیانه هستند.

کشورهای خریدار زعفران ایران با بهترین قیمت

بررسی سود حاصل از صادرات زعفران به کشور های اروپایی

بررسی سود حاصل از صادرات زعفران به کشور های اروپاییبررسی سود حاصل ازصادرات زعفران به کشورهای اروپایی بدین صورت است که چون قیمت زعفران صادراتی نظیر زعفران صادراتی قائنات به کشورهای اروپایی بیشتر است سود دوچندانی نصیب صادر کنندگان می شود. تعرفه صادرات زعفران و قیمت گذاری آن با توافق دو طرفین انجام می شود. و عواملی مانند قیمت ارز در دو کشور و ارزش پولی آن دو و هزینه های صادرات نیز در این قیمت گذاری تاثیر گذار است. به دلیل بالا بودن سود صادرات زعفران دلالان زیادی در این عرصه در حال رقابت می باشند و این بازار را در دستان خود قبضه نموده اند.

کشور های علاقه مند به واردات زعفران ایرانی

کشور های علاقه مند به واردات زعفران ایرانیکشورهای علاقه مند به واردات زعفران ایرانی به ترتیب امارات متحده عربی؛ اسپانیا؛ چین عربستان سعودی؛ هند؛ سوئد؛ هنگ کنگ؛ ایتالیا؛ تایوان؛ قطر؛ و غیره می باشد. صادرات زعفران ایرانی در کشورهای آسیایی و اروپایی طرفداران زیادی دارد. مشکلات صادرات زعفران وجود دلالان؛ تحریم ها؛ و قوانین دست و پا گیر از جمله آنها در این عرصه هستند. دلالان بعد از تحریم بزرگترین مشکل هستند که قانونی یا غیر قانونی در بازار های بین المللی زعفران اختلال ایجاد می کنند. 

 

شرکت های صادرکننده زعفران ایرانی در تهران

شرکت های صادرکننده زعفران ایرانی در تهرانشرکت های صادر کننده زعفران ایرانی نظیر زعفران نگین صادراتی قائنات در تهران متنوع هستند؛ که انواع زعفران و فراوردهای آن را از تولید کننده خریداری نموده و به دیگر کشورها صادر می کنند. شرکت صادرات زعفران با شرکت های خارجی در دیگر کشورها در ارتباط بوده و علاوه بر مشاوره به این شرکت های خارجی بسته به سفارش آنها؛ نوع زعفران را صادر می کند.  صادرات زعفران ایرانی توسط خود تولید کننده های معتبر و معروف نیز که این زعفران اصل را بسته بندی می کنند انجام می شود.

فروشندگان زعفران درجه یک صادراتی در ایران

فروشندگان زعفران درجه یک صادراتی در ایرانفروشندگان زعفران درجه یک صادراتی در ایران از جمله معتبر ترین مراکز فروش می باشند. چون در اصل بودن زعفران خریداری شده باید اطمینان خاطر داشت نوع صادراتی آن نیز اصل و مرغوب می باشد. فروشندگان عمده فروش نمایندگان پخش هستند که آن را مستقیم عرضه می کنند و شرکت های تجاری نیز فروشندگان و واسطه گران در این عرصه هستند. خرده فروشان نیز فروشگاه های زعفران و فرآوردهای آن در سطح شهر می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما